kotek

kotek
pudrowa-muffinka

czwartek, 6 lutego 2014

Ulubione filmy !



Hej !

Dzisiaj przychodzę do Was z kilkoma propozycjami filmów , które jakiś czas temu oglądałam i do  , których obejrzenia również Was zachęcam :) Każdy z filmów , które Wam przedstawię ma w sobie coś specyficznego , coś co zachęca do dalszego oglądania .Myślę , że do każdego z nich jeszcze nie raz powrócę i , że spodobają się one również Wam ! :)

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
                                                           FILMY
Film nr. 1 -" Now is good "
Film opowiada o chorej na białaczkę dziewczynie -Tessie , która pogodzona z tym iż może umrzeć , postanawia stworzyć listę rzeczy , które zamierza wykonać przed czasem , który jej został.
(film jest wzruszający i jednocześnie bardzo miło się go ogląda )

Film nr.2 -"Trzy metry nad niebem " oraz "Tylko Ciebie chcę "
Film ukazuje historię dwóch młodych ludzi : Babi spokojnej studentki oraz Hache dynamicznego chłopaka. Poznają się oni przypadkowo a z tego rodzi się wielka miłość .
( film jest świetny , gorąco polecam )

Resztę również bardzo fajnych wypiszę niżej , ale już bez opisu :
Forest Gump
Sala samobójców
Lol
Lemoniada Gada
Zielona Mila
Titanic
Hrabia Monte Christo
Pretty women
Randka z gwiazdą

Ja osobiscie bardzo lubie filmy mlodziezowe oraz takie w , ktorych duzo sie dzieje . 

Nie są to wszystkie filmy , podzielę ten post na kilka części .
Mam nadzieje ,że Wam się podobał. Do zobaczenia w następnym :) Podajcie mi linki do swoich blogow , chetnie poczytam i  dolacze do obserwatorow ;] Papapa :)


                      
A Wy jakie lubicie filmy [ romantyczne ,dramaty, sensacyjne czy moze raczej horrory ? ]

13 komentarzy:

  1. Ja uwielbiam katastroficzne, dramaty, np. Niemożliwe <33 Fajne filmy, oglądałam niektóre :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Boję się horrorów, ale bardzo mnie do nich ciągnie. :) Lubię komedie (romantyczne).
    Mam pytanko: Jak dowiedziałaś się o moim blogu?
    Bardzo podoba mi się Twój blog! Obserwujemy? Zacznij, ja się na pewno odwdzięczę! Obiecuję! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię i komedie, i filmy akcji i wszystko tak naprawdę :). Nie ograniczam się tylko do danego gatunku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak ja :)dzieki za komentarz :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Randke z gwiazdą oglądałam i bardzo lubię ♥

    http://izilleys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny post :) zapraszam do mnie ,zapraszam do obserwacji !^^
    http://wikolll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny post, przyda się bo zaczyna się weekend. ♥
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba ci się mój blog, możesz zaobserwować. W moim pasku bocznym zndajdziesz rozdanie. pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dziekuje Ci :) napewno zaobserwuje :)

    OdpowiedzUsuń