kotek

kotek
pudrowa-muffinka

sobota, 8 lutego 2014

Moja bizuteria ! cz.1


Hej ,

w dzisiejszym poscie pokaze Wam moja bizuterie a dokladniej bransoletki. Nie wiem jak pokazac je wszystkie, poniewaz mam ich dosc sporo.Postanowilam ,ze pokaze Wam ich zdjecia. Nie beda moze one az tak bardzo widoczne , ale mam nadzieje , ze  Wam sie spodobaja i , ze bedziecie mieli ochote ogladac dalsze czesci ,czyli : kolczyki <ktore sama robie> oraz wisiorki i koraliki roznego rodzaju.Nie bede juz dluzej przedluzac i pokaze Wam zdjecia , ktore nie sa jakies profesjonalne , ale mam nadzieje , ze nie sa az tak tragiczne ;)

              Moje bransoletki                                      

To są akurat moje ulubione bransoletki :)

Jesli sie Wam podoba moj blog dodajcie sie jako obserwatorzy :) <3 Bede  bardzo wdzieczna  .
Komentujcie i podajcie linki do swoich blogow -chetnie poczytam , a jesli mi sie spodoba zostane na duzej i stane sie Waszym obserwatorem :)

7 komentarzy:

  1. Ciekawy blog. Będę tutaj zaglądać częściej. Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. dużo amsz tych bransoletek! :D


    http://l0vetight.blogspot.com/ / zapraszam, obserwujemy daj znać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do L.B.A. Więcej u mnie ;)
    leonka-to-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałam nominowana pierwszy raz do wzięcia udziału w zabawie L.B.A. Z kolei ja nominowałam Ciebie. Mam nadzieję, że przyłączysz się do tej zabawy. Zapraszam po więcej szczegółów na mojego bloga (najnowsza notka nr 5). Pozdrawiam :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. trochę tego masz, ja jeśli chodzi o biżuterię to najbardziej lubie kolczyki, na bransoletki mam za chude ręde ;) pozdrawiam i zapraszam do siebie http://greyeyesandgreatshoes.blogspot.com/ może wzajemna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń