kotek

kotek
pudrowa-muffinka

środa, 12 lutego 2014

Moja bizuteria cz.2

Hej !

W dzisiejszym poscie dokoncze Wam notke o mojej bizuterii .Nie wiem czy taki post jest dla Was interesujacy , ale mam nadzieje , ze tak :) Pokaze Wam kolczyki i naszyjniki . Wiekszosc z nich zrobilam sama ( kolczyki wiszace i zawieszki do naszyjnikow, wczesniej Wam nie napisalam , ale wszystkie bransoletki w poprzednim  poscie rowniez sama robie).Mam nadzieje , ze sie Wam spodoba i , ze z checia  skomentujecie i dolaczycie do moich obserwatorow .Jesli mozecie podajcie linki do swoich blogow ponizej :)  Na pewno zajrze i skomentuje a jesli mi sie spodoba dolacze do obserwatorow i bede polecac Wasze blogi :)

Aha i tak wiem zdjecia ulożone są okropnie , ale nie umialam ustawić ich inaczej :P
















3 komentarze:

  1. Piękna bizuteria.. wszystko jest śliczne :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie śliczna biżuteria :* Muszę przyznać, że prowadzisz bardzo ciekawego bloga :D Z pewnością będę tu wpadać częściej. Jeśli masz czas skomentuj, a jeśli Ci się spodoba zaobserwuj, a ja na pewno się odwdzięczę :3
    http://the-olaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń