kotek

kotek
pudrowa-muffinka

piątek, 7 lutego 2014

Recenzja produktów NIVEA :)

Hej :)

W dzisiejszym poście chciałabym zrecenzować Wam 4 produkty firmy NIVEA . Będzie to pomadka , antyperspirant  ,szampon oraz zwykły krem nawilżający  .Może opisze Wam krótko co lubię w tej firmie i dlaczego . Z kosmetykami NIVEA spotkałam się pierwszy raz już dosyć dawno temu . Zazwyczaj kiedy byłam młodsza używałam kremu nawilżającego, więc może to właśnie jego jako pierwszego opisze .Krem nawilżający z tej firmy uważam za świetny kosmetyk , ponieważ doskonale nawilża , szybko się wchłania i dodatkowo przynajmniej dla mnie bardzo ładnie pachnie .Dosc czesto go uzywam , poniewaz moja skora na twarzy jest sucha jak wiory...Po uzyciu kremu , doslownie po ok.2 godz. zauwazylam znaczna poprawe i bardzo mnie to ucieszylo.        

Drugi produkt , czyli pomadka .Akurat moja nazywa sie 'NIVEA fruity shine strawberry' i jest po prostu doskonala.Uwielbiam ja za to ,ze nadaje ustom slicznego koloru i blasku a dodatkowo nawilza je , co zima jest wprost konieczne by nie miec spierzchnietych ust.Jak wspominalam moja jest koloryzujaca , ale jak zapewne wiecie sa tez zwyke pomadki NIVEA , ktore tylko nawilzaja i nadaja
lekkiego koloru ustom.

Antyperspirant z NIVEA jest wprost swietny. Dotychczas wszystkie pozostale kosmetyki tego typu wybieralam patrzac na opakowanie , tak wiem , ze to glupie , ale teraz to wiem.Antyperspiranty , ktore mialy zazwyczaj ladne opakowania nie dawaly za duzo, jedynym ich plusem byla ladna okladka .Produkt NIVEA podlug innych antyperspirantow jak dla mnie jest niezastapiony .

Szampon NIVEA o ile pamietam jak dla mnie nie zdzialal cudow na moich wlosach.Moze mi sie wydawac , ale byly one przetluszczone i ciezkie.Byc moze
zbyt duzo go nakladalam i zle splukiwalam albo po prostu nie byl on stworzony dla mnie i tyle .Pisze tak , poniewaz moja kuzynka po umyciu wlosow tym szamponem  byla bardzo zadowolona z efektu.


Zdjęcia szamponu nie mam , bo jak wczesniej pisałam nie sprawował się on najlepiej na moich włosach , więc go nie kupuje .

A Wy lubicie produkty NIVEA ?
Jakich uzywacie i jak sie sprawuja ?
Piszcie , komentujcie i zostawiajcie linki do swoich blogow  , chetnie poczytam :)

4 komentarze: